Studia na kierunku zarządzanie w administracji lokalnej przygotowują kadry do realizacji projektów na potrzeby społeczności lokalnych oraz pozyskiwania funduszy na te cele.
O studiach: Zarządzanie w administracji lokalnej
Ogólnoakademicki charakter studiów na kierunku zarządzanie w administracji lokalnej przygotuje studentów nie tylko do praktycznej realizacji zadań zawodowych, ale pozwoli także zbudować fundament teoretyczny, który wzmocni kreatywność zawodową absolwentów oraz przygotuje ich do samodzielnej modyfikacji działań administracyjnych w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Podczas studiów dowiesz się także, jak funkcjonuje administracja publiczna. Zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania innymi ludźmi. Dzięki praktykom zawodowym zyskasz cenne doświadczenie administracyjne.
Przykładowe specjalności
Pozyskiwanie funduszy i zarządzanie projektami europejskimi
Zarządzanie rozwojem lokalnym
Po studiach
Absolwenci znajdą pracę w:
administracji publicznej,
urzędach znajdujących się w gminach, powiatach i województwach,
różnego rodzaju przedsiębiorstwach,
organizacjach pozarządowych,
fundacjach i stowarzyszeniach.
Uczelnie, na których można studiować kierunek Zarządzanie w administracji lokalnej