Zarządzanie w administracji lokalnej

Studia na kierunku zarządzanie w administracji lokalnej przygotowują kadry do realizacji projektów na potrzeby społeczności lokalnych oraz pozyskiwania funduszy na te cele.

O studiach: Zarządzanie w administracji lokalnej

Ogólnoakademicki charakter studiów na kierunku zarządzanie w administracji lokalnej przygotuje studentów nie tylko do praktycznej realizacji zadań zawodowych, ale pozwoli także zbudować fundament teoretyczny, który wzmocni kreatywność zawodową absolwentów oraz przygotuje ich do samodzielnej modyfikacji działań administracyjnych w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Podczas studiów dowiesz się także, jak funkcjonuje administracja publiczna. Zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania innymi ludźmi. Dzięki praktykom zawodowym zyskasz cenne doświadczenie administracyjne.

Przykładowe specjalności

  • Pozyskiwanie funduszy i zarządzanie projektami europejskimi
  • Zarządzanie rozwojem lokalnym

Po studiach

Absolwenci znajdą pracę w:

  • administracji publicznej,
  • urzędach znajdujących się w gminach, powiatach i województwach,
  • różnego rodzaju przedsiębiorstwach,
  • organizacjach pozarządowych,
  • fundacjach i stowarzyszeniach.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Zarządzanie w administracji lokalnej

Informacje o kierunkach

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o  studiach w Polsce dotyczących zarządzania, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.