Analityka i komunikacja w biznesie

Analityka i komunikacja w biznesie to studia, które łączą ze sobą różnorodne zagadnienia wpływające na prawidłową pracę przedsiębiorstwa. W trakcie studiów poznają oni metody i narzędzia wykorzystywane podczas przeprowadzania analiz ryzyka, analizy finansowej czy statystycznej obróbki danych. To jednak nie koniec – studia te obfitują w zajęcia praktyczne, które przybliżają, jak w biznesie powinny przebiegać płynne procesy komunikacyjne.

O studiach: Analityka i komunikacja w biznesie

Na kierunku Analityka i komunikacja w biznesie zdobędziesz przygotowanie do pracy w sektorze korporacyjnym. Dziś bowiem niemal każde przedsiębiorstwo powinno korzystać z usług wykwalifikowanych analityków i specjalistów do spraw komunikacji, którzy będą wiedzieli, jak najlepiej wypromować firmę na tle konkurencji. Analityka i komunikacja w biznesie wyposaża również w umiejętności przydatne podczas prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Po studiach

Perspektywy zawodowe absolwenta:

  • specjalista do spraw komunikacji internetowej
  • pracownik działu marketingu i reklamy
  • pracownik działu rozwoju
  • specjalista analityk w sektorze publicznym i prywatnym
  • dziennikarz
  • specjalista do spraw obsługi klienta
  • specjalista do spraw komunikacji

Uczelnie, na których można studiować kierunek Analityka i komunikacja w biznesie

Informacje o kierunkach

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz dużo ciekawych informacji.