Analityka i komunikacja w biznesie to studia, które łączą ze sobą różnorodne zagadnienia wpływające na prawidłową pracę przedsiębiorstwa. W trakcie studiów poznają oni metody i narzędzia wykorzystywane podczas przeprowadzania analiz ryzyka, analizy finansowej czy statystycznej obróbki danych. To jednak nie koniec – studia te obfitują w zajęcia praktyczne, które przybliżają, jak w biznesie powinny przebiegać płynne procesy komunikacyjne.
O studiach: Analityka i komunikacja w biznesie
Na kierunku Analityka i komunikacja w biznesie zdobędziesz przygotowanie do pracy w sektorze korporacyjnym. Dziś bowiem niemal każde przedsiębiorstwo powinno korzystać z usług wykwalifikowanych analityków i specjalistów do spraw komunikacji, którzy będą wiedzieli, jak najlepiej wypromować firmę na tle konkurencji. Analityka i komunikacja w biznesie wyposaża również w umiejętności przydatne podczas prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Po studiach
Perspektywy zawodowe absolwenta:
specjalista do spraw komunikacji internetowej
pracownik działu marketingu i reklamy
pracownik działu rozwoju
specjalista analityk w sektorze publicznym i prywatnym
dziennikarz
specjalista do spraw obsługi klienta
specjalista do spraw komunikacji
Uczelnie, na których można studiować kierunek Analityka i komunikacja w biznesie