Marketing w przemyśle

Kierunek studiów marketing w przemyśle pozwala zdobyć interdyscyplinarne wykształcenie, obejmujące zarówno zagadnienia z zakresu szeroko rozumianego marketingu, jak i kompetencje inżynierskie ogólne oraz te, związane z wybraną branżą przemysłu.

O studiach: Marketing w przemyśle

Studenci zdobywają m.in. kwalifikacje do planowania i koordynacji strategii marketingowych w obszarze zarządzania marką, produktem, ceną i dystrybucją oraz komunikacją marketingową, planowania i realizacji założeń komunikacji z klientami, opracowywania planu kampanii w mediach, a także przygotowania materiałów promocyjnych i wsparcia sprzedaży, monitorowania i analizy rynku oraz prowadzenia działań związanych z kształtowaniem wizerunku firmy.

Przykładowe specjalności

  • Inżynieria elektryczna i elektroniczna,
  • Żywność funkcjonalna,
  • Marketing wzornictwa przemysłowego.

Po studiach

Perspektywy zawodowe:

  • specjalista ds. marketingu,
  • specjalista ds. sprzedaży,
  • menedżer marki,
  • menedżer produktu,
  • konsultant ds. reklamy,
  • specjalista ds. public relations,
  • menedżer ds. kluczowych klientów,
  • copywriter,
  • content manager,
  • doradca klienta,
  • specjalista ds. mediów społecznościowych,
  • analityk rynku.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Marketing w przemyśle

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek Marketing w przemyśle

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz dużo ciekawych informacji.