Kierunek studiów z przyszłością w reklamie i brandingu
Jeśli masz wątpliwości, że są studia, na które naprawdę ciężko się dostać, poznaj kierunek na Uniwersytecie Wrocławskim. Kierunek komunikacja wizerunkowa przygotowuje do pracy w sektorze public relations, reklamy i brandingu.
Kierunek studiów komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim to propozycja dla tych, którzy swoją przyszłość chcą związać z reklamą, brandingiem lub działaniami PR. O skali zainteresowania tymi studiami niech zaświadczy fakt, że o jeden indeks konkurowało statystycznych ponad 18 chętnych. Spośród kierunków społecznych ten właśnie oczekiwał, że kandydaci na egzaminie maturalnym wzniosą się na wyżyny swoich możliwości.
Komunikacja wizerunkowa to unikatowy w skali kraju kierunek studiów, projektowany w bliskiej współpracy z praktykami i w odniesieniu do światowych wzorców nauki w tym zakresie. Kształci specjalistów zarządzających komunikacją i wizerunkiem oraz pracowników sektora creative industries.
Na program tych licencjackich studiów składają się przede wszystkim zajęcia o charakterze praktycznym i warsztatowym. Będziesz mieć możliwość współpracy z agencjami PR i reklamy, a zajęcia będą bezpośrednio odwoływać się do najnowszych trendów w badaniach komunikacji, mediów, reklamy i public relations. Studia charakteryzuje duża elastyczność programu, a wiedzę pomoże Ci zgłębiać otwarta kadra dydaktyczna, dzięki czemu rozwiniesz swoje indywidualne kompetencje i zainteresowania.
Na kierunku wyodrębniono tzry specjalizacje:
- Branding
- Communication Design (projektowanie komunikacji)
- Public Relations
Zasady rekrutacji na kierunek obejmują konkurs świadectw z takich przedmiotów jak: jeden do wyboru spośród historia, historia sztuki, geografia, wiedza o społeczeństwie, matematyka, biologia, chemia, filozofia oraz język polski oraz język obcy. Wszystkie przedmioty mają taką samą wagę. Jeśli egzamin z danego przedmiotu zdawany był na dwóch poziomach, pod uwagę brany będzie wynik korzystniejszy.
Absolwent kierunku komunikacja wizerunkowa znajdzie pracę w agencjach brandingowych, PR oraz Communication Design, a także w studiach projektowych i graficznych, mediach tradycyjnych i elektronicznych, domach mediowych oraz agencjach badań rynku i konsumentów. Będzie mógł pracować także w charakterze rzecznika prasowego i doradcy wizerunkowego.
Na wielu uczelniach w Polsce studia o podobnym charakterze są realizowane w ramach specjalności na takich np. kierunkach jak: dziennikarstwo i komunikacja społeczne lub zarządzanie. We Wrocławiu warto zwrócić uwagę na propozycję Uniwersytetu SWPS: Branding – reklama – public relations
Poznaj inne propozycje kierunków we Wrocławiu
Studia humanistyczne Wrocław
Studia z zarządzania Wrocław
Studia filologiczne Wrocław
Materiały: opis kierunku na stronie Uczelni
Ciekawy artykuł? Podziel się z innymi i udostępnij