Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Kierunek Komunikacja promocyjna i kryzysowa to humanistyczna propozycja pozwalająca zdobyć umiejętności w zakresie wielowymiarowej komunikacji społecznej.

O studiach:

Studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa powstały jako odpowiedź na realne potrzeby współczesnego rynku pracy, na którym poszukiwane są właściwie przygotowane kadry rzecznikowskie, negocjatorskie i powiązane z szeroko rozumianą promocją.

Studia rozwijają umiejętność prowadzenia i kształtowania poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej poprzez dobrze zaplanowaną komunikację społeczną. Studenci tego kierunku poznają zagadnienia dotyczące m.in. reklamy, marketingu, autopromocji, negocjacji i mediacji. Poznają również teoretyczne i praktyczne zasady rozwiązywania sytuacji napięć i konfliktów społecznych poprzez właściwie podjęty proces negocjowania racji.

Po studiach

Perspektywy zawodowe:

  • rzecznicy prasowi,
  • negocjatorzy,
  • doradcy wizerunkowi,
  • specjaliści ds. promocji.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach społecznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.