Studia na kierunku Nowe media kształcą specjalistów branży digital media, public relations, marketingu i reklamy, multimediów i projektowania graficznego.
O studiach:
Studenci kierunku Nowe media zdobywają wiedzę i umiejętności dotyczące szeroko pojętych mediów oraz komunikowania społecznego. Poznają również najnowsze trendy w świecie reklamy i marketingu, uczą się tworzyć Public Relations, poznając techniki z tego zakresu. Celem studiów jest kształcenie nowego pokolenia artystów potrafiących w sposób twórczy posługiwać się zaawansowanymi technologiami w zakresie interaktywnych mediów cyfrowych, sztuki algorytmicznej i generatywnej, wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Odbywając praktyki w mediach lub w agencjach branży digital studenci dowiedzą się jak funkcjonują firmy tej branży oraz przy jakich projektach pracują.
Po studiach
Perspektywy zawodowe:
artysta prowadzący działalność twórczą w zakresie sztuki nowomedialnej (opartej o nowe technologie cyfrowe, np. sztuka generatywna, interaktywna), transdyscyplinarnej (tworzącej relacje z innymi pozaartystycznymi dyscyplinami praktyk społecznych, np. z nauką, aktywizmem społecznym itp.) oraz transmedialnej (integrującej nowe media i tradycyjne media sztuki),
projektant grafiki multimedialnej i generatywnej oraz interaktywnej komunikacji wizualnej w przemyśle kreatywnym (agencje interaktywne, software house, studia graficzne, agencje eventowe, studia filmowe),
kurator i animator działań artystycznych, kulturalnych i edukacyjnych z wykorzystaniem najnowszych technologii cyfrowych.