Public relations i reklama

Studia Public Relations i Reklama pozwalają poznać narzędzia PR i otoczenie medialne oraz zdobywać kompetencje z zakresu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych.

O studiach:

Dlaczego Public Relations i reklama? Public relations jest istotną funkcją zarządzania wspierającą życie społeczne w jego najszerszym rozumieniu: począwszy od sprawowania władzy na szczeblu lokalnym, krajowym, przez szeroko pojmowaną działalność gospodarczą, edukację, służbę zdrowia i działalność charytatywną, a na polityce międzynarodowej kończąc.

Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji dzięki świadomym, celowym, systematycznym i długotrwałym oddziaływaniom w dobie społeczeństwa informacyjnego jest szczególnie istotnym zabiegiem z uwagi na funkcjonowanie podmiotów na dynamicznej arenie rynkowej.

Reklama jako jeden z kanałów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem stanowi ważny element strategii marketingowej oddziałującej na zachowania konsumenckie. W trosce o dbałość jakości komunikatów w tym obszarze, a jednocześnie zachowując intencje obejmujące rygory etyczne, konstruowanie kierunku Public Relations i reklama jest nie tylko reakcją na zapotrzebowanie na zasoby ludzkie lokalnego rynku w obszarze brandingu, komunikacji w social mediach, zarządzania marką w Internecie, ale ogólnego trendu w skali globalnej.

Po studiach

Perspektywy zawodowe:

  • instytucje medialne,
  • studia graficzne,
  • agencje reklamowe,
  • wydawnictwa,
  • studia fotograficzne lub eventowe,
  • komórki lub wydziały promocji, reklamy, marketingu lub public relations w urzędach i jednostkach różnego szczebla.

Uczelnie, na których można studiować kierunek

Informacje o kierunkach

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach społecznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.