Studia Public Relations i Reklama pozwalają poznać narzędzia PR i otoczenie medialne oraz zdobywać kompetencje z zakresu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych.
O studiach:
Dlaczego Public Relations i reklama? Public relations jest istotną funkcją zarządzania wspierającą życie społeczne w jego najszerszym rozumieniu: począwszy od sprawowania władzy na szczeblu lokalnym, krajowym, przez szeroko pojmowaną działalność gospodarczą, edukację, służbę zdrowia i działalność charytatywną, a na polityce międzynarodowej kończąc.
Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji dzięki świadomym, celowym, systematycznym i długotrwałym oddziaływaniom w dobie społeczeństwa informacyjnego jest szczególnie istotnym zabiegiem z uwagi na funkcjonowanie podmiotów na dynamicznej arenie rynkowej.
Reklama jako jeden z kanałów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem stanowi ważny element strategii marketingowej oddziałującej na zachowania konsumenckie. W trosce o dbałość jakości komunikatów w tym obszarze, a jednocześnie zachowując intencje obejmujące rygory etyczne, konstruowanie kierunku Public Relations i reklama jest nie tylko reakcją na zapotrzebowanie na zasoby ludzkie lokalnego rynku w obszarze brandingu, komunikacji w social mediach, zarządzania marką w Internecie, ale ogólnego trendu w skali globalnej.
Po studiach
Perspektywy zawodowe:
instytucje medialne,
studia graficzne,
agencje reklamowe,
wydawnictwa,
studia fotograficzne lub eventowe,
komórki lub wydziały promocji, reklamy, marketingu lub public relations w urzędach i jednostkach różnego szczebla.