Wpadki marketingowe – z vloga Politechniki Częstochowskiej
Polecamy kolejny odcinek vloga “Marketingowo, nie do końca naukowo”, który tym razem poświęcony jest wpadkom marketingowym dużych i mniejszych marek.
Nie myli się ten, kto nic nie robi. Wpadki marketingowe zdarzają się markom dużym i małym, mniej i bardziej znanym. Problemy wizerunkowe, przekaz niewłaściwie dobrany do potrzeb grupy docelowej, łamanie zasad etyki, to tylko niektóre z błędów jakie popełniają organizacje. W kolejnym odcinku vloga dr inż. Anny Niedzielskiej (Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej), „Marketingowo, nie do końca naukowo” poznamy kilka przykładów działań, które dały firmom rozgłos ale niekoniecznie taki, jakiego pragnęły.
(Informacja prasowa PCz)
ZOBACZ RÓWNIEŻ: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA – AKTUALNOŚCI I REKRUTACJA NA STUDIA
Ciekawy artykuł? Podziel się z innymi i udostępnij