Ambasadorzy marki – Marketingowo, nie do końca naukowo
W kolejnym odcinku cyklu vlogów „Marketingowo, nie do końca naukowo” dr inż. Anna Niedzielska z Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej opowiada kim jest ambasador marki i jaki jest jego wpływ na wizerunek firmy.
W drugim odcinku videobloga „Marketingowo, nie do końca naukowo” pod tytułem „Ambasadorzy marki” dr inż. Anna Niedzielska (Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej) prezentuje ciekawe informacje dotyczące m.in. korzyści z posiadania ambasadora marki. Dowiecie się również jakie są różnice między ambasadorem, influencerem i „social broadcasterem”, jacy są najpopularniejsi (i najcenniejsi) ambasadorzy marki na świecie i w Polsce, czy też z jakimi problemami borykają się firmy dokonujące lepszych lub gorszych wyborów w tym zakresie.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA / WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA PCZ
Ciekawy artykuł? Podziel się z innymi i udostępnij