Management instytucji publicznych i public relations

Studia Management instytucji publicznych i public relations obejmują zagadnienia m.in. z zakresu public relations, funkcjonowania mediów, wystąpień publicznych.

O studiach: Management instytucji publicznych i public relations

Program studiów na kierunku Management instytucji publicznych i public relations obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, funkcjonowania mediów, wystąpień publicznych, tworzenia materiałów reklamowych, sposobów skutecznej autoprezentacji, rzecznictwa prasowego, retoryki i erystyki. Umiejętność skutecznego komunikowania się z otoczeniem, jaką zyskuje absolwent, znacząco zwiększa szanse na nowoczesnym rynku pracy.

Przykładowe przedmioty

  • Personal Branding,
  • współczesne problemy społeczne,
  • kreowanie marki organizacji,
  • zarządzanie czasem i zadaniami,
  • Media Relations,
  • wybrane aspekty polityki zagranicznej,
  • komunikacja i identyfikacja wizualna,
  • współczesne ruchy radykalne,
  • monitoring mediów.

Po studiach

Perspektywy zawodowe – absolwenci znajdą pracę w:

  • agencjach PR,
  • firmach jako doradcy wizerunkowi,
  • agencjach jako konsultanci ds. wystąpień publicznych,
  • mediach i instytucjach kultury,
  • zakresie rzecznika prasowego,
  • urzędach gmin, miast i urzędach wojewódzkich,
  • firmach poszukujących ludzi kreatywnych,
  • organizacjach pozarządowych i politycznych, jako osoby prowadzące biura parlamentarzystów, polityków lokalnych oraz stowarzyszeń.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Management instytucji publicznych i public relations

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek Management instytucji publicznych i public relations

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o  studiach w Polsce dotyczących zarządzania, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.