Marketing i sprzedaż

Studia na kierunku marketing i sprzedaż przygotowują specjalistów potrafiących skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami oraz obsługiwać klientów. Studenci poznają realia i specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.

O studiach: Marketing i sprzedaż

Na tych studiach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych. Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planować wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzyć kreatywne kampanie reklamowe.

Przykładowe specjalności

  • Content marketing – tworzenie treści marketingowych
  • Customer Care – zarządzanie relacjami z klientem
  • Custromer experience – zarządzanie doświadczeniami klientów
  • E-handel i sprzedaż w nowych mediach
  • E-marketing
  • Innowacyjny marketing
  • Marketing i nowe media
  • Public relations i nowoczesna komunikacja
  • Strategie i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie marką

Po studiach

Perspektywy zawodowe:

  • copywriter,
  • specjalista ds. UX,
  • specjalista ds. sprzedaży internetowej,
  • specjalista SEM/SEO,
  • analityk internetowy,
  • rzecznik prasowy,
  • konsultant ds. marki,
  • doradca klienta,
  • menedżer produktu.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Marketing i sprzedaż

wybrane

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek Marketing i sprzedaż

wybrane

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz dużo ciekawych informacji.