Zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach

Studia zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach integrują wiedzę z zarządzania, socjologii mediów i technologii cyfrowych z praktyką biznesową.

O studiach: Zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach

Studenci kierunku zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach doskonalą kompetencje w zakresie korzystania z nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, jak i tworzenia rozpowszechnianych za ich pośrednictwem treści. Uczą się również zdobywać i selekcjonować informacje oraz skutecznie formułować przekazy informacyjne – zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej.

Studia są skierowane do osób, które chcą zdobyć gruntowną wiedzę z zakresu nauk społecznych i zarządzania, która może być wykorzystana w praktyce zawodowej w procesach zarządzania organizacją oraz przygotować się do analizy zachowań ekonomicznych, postaw i opinii publicznej.

Po studiach

Perspektywy zawodowe:

  • agencje reklamowe i PR,
  • przedsiębiorstwa zajmujące się marketingiem internetowym,
  • firmy konsultingowe,
  • media tradycyjne i cyfrowe,
  • ośrodki badawcze, szkoleniowe i konsultingowe,
  • redakcje portali i wortali internetowych,
  • sklepy internetowe,
  • instytucje zajmujące się e-handlem,
  • organizacje cyfrowej gospodarki,
  • administracja rządowa i samorządowa,
  • organizacje pozarządowe,
  • pozostałe stanowiska związane z mediami i komunikacją społeczną.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek Zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o  studiach w Polsce dotyczących zarządzania, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.