Studia zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach integrują wiedzę z zarządzania, socjologii mediów i technologii cyfrowych z praktyką biznesową.
O studiach: Zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach
Studenci kierunku zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach doskonalą kompetencje w zakresie korzystania z nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, jak i tworzenia rozpowszechnianych za ich pośrednictwem treści. Uczą się również zdobywać i selekcjonować informacje oraz skutecznie formułować przekazy informacyjne – zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej.
Studia są skierowane do osób, które chcą zdobyć gruntowną wiedzę z zakresu nauk społecznych i zarządzania, która może być wykorzystana w praktyce zawodowej w procesach zarządzania organizacją oraz przygotować się do analizy zachowań ekonomicznych, postaw i opinii publicznej.
Po studiach
Perspektywy zawodowe:
agencje reklamowe i PR,
przedsiębiorstwa zajmujące się marketingiem internetowym,
firmy konsultingowe,
media tradycyjne i cyfrowe,
ośrodki badawcze, szkoleniowe i konsultingowe,
redakcje portali i wortali internetowych,
sklepy internetowe,
instytucje zajmujące się e-handlem,
organizacje cyfrowej gospodarki,
administracja rządowa i samorządowa,
organizacje pozarządowe,
pozostałe stanowiska związane z mediami i komunikacją społeczną.
Uczelnie, na których można studiować kierunek Zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach