Kulturoznawstwo – Uniwersytet w Białymstoku

Kierunek kulturoznawstwo to propozycja Instytutu Studiów Kulturowych UwB. Do wyboru są dwie ścieżki kształcenia. Każda wydaje się bardzo ciekawa. Pierwsza z nich to: media i komunikowanie. Druga to reklama i public relations.

Studenci specjalności Media i komunikowanie zdobędą praktyczne umiejętności w trakcie zajęć warsztatowych. Będą one dotyczyły zachowań komunikacyjnych w moderowaniu relacji instytucji z mediami, wykorzystywanych np. w pracy rzecznika prasowego a także nowych technologii informacyjnych, stosowanych w agencjach reklamowych, agencjach PR i instytucjach zajmujących się upowszechnianiem kultury audiowizualnej

Studenci specjalności Reklama i PR w ramach specjalizacji zapoznają się z zagadnieniami marketingu, narzędziami i technikami badań marketingowych, strategiami perswazyjnymi stosowanymi w reklamie i PR, funkcjonowaniem systemu mediów w Polsce, a także regulacjami prawnymi dotyczącymi dziennikarstwa i własności intelektualnej.

Gdzie możesz pracować po kierunku kulturoznawstwo?

Wybór specjalności Media i komunikowanie umożliwi absolwentom pracę w charakterze rzecznika prasowego instytucji.

Będą także przygotowani do pracy w zakresie upowszechniania i promocji kultury audiowizualnej: w wydawnictwach, redakcjach pism, radiu, telewizji, kinach, ośrodkach kultury, instytucjach samorządowych i pozarządowych, agencjach reklamy i public relations

Wybór specjalności Reklama i PR daje kompetencje umożliwiające absolwentom pracę w charakterze specjalistów od komunikacji marketingowej, zwłaszcza w sferze reklamy i PR, we wszelkiego rodzaju organizacjach, instytucjach i przedsiębiorstwach.

Poznaj inne propozycje kierunków:

Studia społeczne Białystok
Studia humanistyczne Białystok
Uniwersytet w Białymstoku

Materiały; opis kierunku na stronie Uczelni

Ciekawy artykuł? Podziel się z innymi i udostępnij na:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zbliżające się wydarzenia