Influencerzy – Marketingowo, nie do końca naukowo – Politechnika Częstochowska
“Marketingowo, nie do końca naukowo” to videoblog dr inż. Anny Niedzielskiej z Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, która w ramach tego cyklu będzie opowiadać o świecie marketingu.
W premierowym odcinku videobloga “Marketingowo, nie do końca naukowo” pod tytułem “Influencerze, nie idź tą drogą…” dr inż. Anna Niedzielska (Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej) przedstawia świat współczesnych influencerów. Na jakie zarobki mogą liczyć najlepsi z nich? Czego powinien unikać dobry influencer, by dostarczać odbiorcom najwyższej jakości materiały i zdobywać kolejne wartościowe umowy sponsorskie? Co nas tak pociąga w influencer marketingu? Odpowiedzi w materiale filmowym!
ZOBACZ RÓWNIEŻ: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA / WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA PCZ
Ciekawy artykuł? Podziel się z innymi i udostępnij na: