Media i komunikacja w biznesie

Studia Media i komunikacja w biznesie pozwalają m.in. poznać praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji w dziedzinie komunikacji i biznesu.

O studiach:

Studenci kierunku Media i komunikacja w biznesie zgłębiają teoretyczne podstawy oraz odkrywają, jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing i strategie komunikacyjne. Zapoznają się z zaawansowanymi narzędziami i aplikacjami wyposażonymi w sztuczną inteligencję, do perfekcji opanują ChatGPT. Dzięki praktycznym ćwiczeniom z ich wykorzystaniem, opanują również sztukę tworzenia skutecznych komunikatów, automatyzacji procesów oraz personalizacji przekazu, co zapewni absolwentom przewagę na przyszłym rynku pracy.

Przykładowe specjalności

  • Komunikacja biznesowa i PR
  • Komunikacja biznesowa w warunkach różnic kulturowych i pokoleniowych
  • Media relations i rzecznictwo prasowe
  • Rzecznictwo prasowe i public relations
  • Komunikacja wizerunkowa
  • Marketing Communication Mix
  • Social media w biznesie

Po studiach

Perspektywy zawodowe:

  • agencje PR,
  • rzecznicy w firmach i organizacjach,
  • media tradycyjne,
  • media cyfrowe,
  • media społecznościowe,
  • biznesowe media mobilne,
  • firmy z branży komunikacyjnej.

Uczelnie, na których można studiować kierunek

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach społecznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.