Public relations i reklama – poznaj kierunek studiów!
Studia Public Relations i Reklama pozwalają poznać narzędzia PR i otoczenie medialne oraz zdobywać kompetencje z zakresu kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych.
Dlaczego Public Relations i reklama? Public relations jest istotną funkcją zarządzania wspierającą życie społeczne w jego najszerszym rozumieniu: począwszy od sprawowania władzy na szczeblu lokalnym, krajowym, przez szeroko pojmowaną działalność gospodarczą, edukację, służbę zdrowia i działalność charytatywną, a na polityce międzynarodowej kończąc.
Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji dzięki świadomym, celowym, systematycznym i długotrwałym oddziaływaniom w dobie społeczeństwa informacyjnego jest szczególnie istotnym zabiegiem z uwagi na funkcjonowanie podmiotów na dynamicznej arenie rynkowej.
Reklama jako jeden z kanałów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem stanowi ważny element strategii marketingowej oddziałującej na zachowania konsumenckie. W trosce o dbałość jakości komunikatów w tym obszarze, a jednocześnie zachowując intencje obejmujące rygory etyczne, konstruowanie kierunku Public Relations i reklama jest nie tylko reakcją na zapotrzebowanie na zasoby ludzkie lokalnego rynku w obszarze brandingu, komunikacji w social mediach, zarządzania marką w Internecie, ale ogólnego trendu w skali globalnej.
Szukaj odpowiedzi na pytania dotyczące kierunku Public relations i reklama
Czego nauczysz się na studiach?
W których miastach można studiować kierunek?
W ofercie których uczelni w Polsce znajdziesz kierunek?
Jakie są perspektywy zawodowe absolwentów kierunku?
Czytaj więcej
Udostępnij