Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji

Kierunek Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji przygotowują specjalistów komunikacji, nowych mediów, Public Relations i reklamy.

O studiach: Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji

Studenci kierunku Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji przygotowują się do pracy w mediach zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych. Zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności do prowadzenia działalności dziennikarskiej oraz projektowania komunikacji w aspekcie kulturowym. Nabywają umiejętność krytycznego myślenia, łączenia faktów, wnioskowania, argumentowania i autoprezentacji. Studenci uczą się również sprawnie komunikować z ludźmi, współpracować w zespole, podejmować decyzje, inicjować zadania oraz dokonywać oceny działań własnych i innych osób.

Przykładowe specjalności

  • Dziennikarstwo
  • Reklama, design i komunikacja wizualna

Po studiach

Perspektywy zawodowe – absolwenci znajdą pracę w:

  • redakcjach mediów tradycyjnych i internetowych w charakterze reportera, redaktora, prezentera, spikera, blogera czy vlogera, a także asystenta wydawcy oraz producenta,
  • agencjach PR-owych i reklamowych,
  • biurach marketingowych,
  • obszarach rynku pracy zorientowanych na organizację wydarzeń, konferencji i imprez.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach społecznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.