Kierunek Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji przygotowują specjalistów komunikacji, nowych mediów, Public Relations i reklamy.
O studiach: Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji
Studenci kierunku Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji przygotowują się do pracy w mediach zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych. Zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności do prowadzenia działalności dziennikarskiej oraz projektowania komunikacji w aspekcie kulturowym. Nabywają umiejętność krytycznego myślenia, łączenia faktów, wnioskowania, argumentowania i autoprezentacji. Studenci uczą się również sprawnie komunikować z ludźmi, współpracować w zespole, podejmować decyzje, inicjować zadania oraz dokonywać oceny działań własnych i innych osób.
Przykładowe specjalności
Dziennikarstwo
Reklama, design i komunikacja wizualna
Po studiach
Perspektywy zawodowe – absolwenci znajdą pracę w:
redakcjach mediów tradycyjnych i internetowych w charakterze reportera, redaktora, prezentera, spikera, blogera czy vlogera, a także asystenta wydawcy oraz producenta,
agencjach PR-owych i reklamowych,
biurach marketingowych,
obszarach rynku pracy zorientowanych na organizację wydarzeń, konferencji i imprez.
Uczelnie, na których można studiować kierunek Dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji