Kierunek Marketing cyfrowy pozwala zdobywać wiedzę z zakresu rozpoznawania potrzeb konsumentów, kreowania marki, czy skutecznego projektowania zakupów.
O studiach: Marketing cyfrowy
Studia na kierunku Marketing cyfrowy pozwalają uzyskać unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak też skutecznego projektowania decyzji zakupowych.
Absolwenci będą przygotowani do pracy na stanowiskach menedżerów. Program studiów, stworzony w oparciu o potrzeby rozwijającej się globalnej sieci wzajemnych powiązań, pozwala na odnalezienie się w wielokutlurowym środowisku pracy.
Przykładowe specjalności
Technologie cyfrowe w marketingu
Marketing i social media
Po studiach
Perspektywy zawodowe:
menedżer ds. komunikacji cyfrowej,
kierownik projektów WEB,
menedżer SEO,
digital marketing manager,
specjalista ds. mediów społecznościowych,
projektant ds. zawartości (kontentu),
manager marketingu partnerskiego,
social media specialist,
manager E-CRM.
Uczelnie, na których można studiować kierunek Marketing cyfrowy