Marketing cyfrowy w Białymstoku
Kierunek studiów marketing cyfrowy jest odpowiedzią na wymagania dynamicznie zmieniających się realiów prowadzenia biznesu, w których Internet, media społecznościowe i aplikacje mobilne stały się bardzo ważnymi narzędziami rozpoznawania i kształtowania preferencji zakupowych, utrzymywania relacji w klientami, jak również skutecznego zarządzania marką.
Studia na kierunku marketing cyfrowy ma w swojej ofercie Wschodnioeuropejska Akademia Nauk Stosowanych w Białymstoku.
Studenci marketingu cyfrowego zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne umożliwiające profesjonalną realizację zadań obejmujących szeroko rozumiane wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w działalności marketingowej.
Absolwent posiada wszechstronną, pogłębioną i interdyscyplinarną wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości oraz nauk o komunikacji społecznej i mediach wraz z umiejętnościami wdrożenia w pracy zawodowej bogatego zestawu strategii marketingowych i aplikacji mobilnych, które znajdują zastosowanie w różnorodnych modelach biznesowych. Absolwent nabędzie kompetencje w obszarze wykorzystania nowych technologii we wszelkich aspektach pracy związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, digital brandingiem w Internecie i mediach społecznościowych, jak też skutecznym modelowaniem decyzji zakupowych.
W sytuacji stale zmieniających się uwarunkowań funkcjonowania organizacji, niezwykle cennymi kompetencjami wykształconymi u absolwentów będą umiejętności adaptacji do pojawiających się wyzwań i zagrożeń, a także do działania w nowych okolicznościach, w tym związanych z wdrażaniem zmian czy pracy pod wpływem stresu. Ukształtowana w toku studiów postawa absolwenta, pozwoli mu na podejmowanie działań o charakterze społecznym, w tym na rzecz interesu publicznego. Będzie potrafił myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy, wykazywać się samodzielnością w podejmowaniu decyzji zawodowych, postępować zgodnie z zasadami etyki zawodowej i wymagać tego od innych.
Perspektywy zawodowe:
- specjalista ds. marketingu cyfrowego, mediów społecznościowych i analityki internetowej,
- specjalista ds. marketingu i relacji z klientami,
- menedżer ds. komunikacji cyfrowej,
- specjalista ds. e-commerce i e-biznesu,
- specjalista ds. SEM, SEO i media planner,
- digital marketing manager,
- projektant ds. Kontentu,
- manager marketingu partnerskiego,
- szerokie możliwości zatrudnienia, które obejmują wszelkie przedsiębiorstwa usługowe i produkcyjne z różnorodnych branż i sektorów gospodarki oraz organizacje non-profit,
- studia, poprzez ich uniwersalny charakter, dadzą szansę zatrudnienia nie tylko w regionie, ale także na terenie całej Polski oraz za granicą.
Kierunek marketing cyfrowy na studiach w Białymstoku
Więcej informacji o kierunkach ekonomicznych, ich opisy, informacje o procesie rekrutacji i zasadach rekrutacji lub opłatach znajdziesz na stronie: studia ekonomiczne Białystok. Jeśli interesujesz się ekonomią, finansami i chcesz poznać inne możliwości realizowania swoich pasji na studiach w Polsce, zobacz – studia ekonomiczne w Polsce.
CZYTAJ TAKŻE
Kierunek ekonomiczno-prawny – Uniwersytet w Białymstoku
Zarządzanie i inżynieria usług – Politechnika Białostocka
Zarządzanie finansami i rachunkowość w Białymstoku
Może wolisz zobaczyć jeszcze inne typy studiów – skorzystaj z informacji rodzaje studiów i wybierz rodzaje studiów w Białymstoku.
Zobacz również inne treści poświęcone studiom w Białymstoku:
Studia w Białymstoku
Kierunki studiów w Białymstoku
Rekrutacja na studia w Białymstoku
Uczelnie Białystok
Ciekawy artykuł? Udostępnij: