Marketing

Studia na kierunku marketing to doskonała propozycja dla kandydatów zainteresowanych reklamą, badaniami rynku, PR-em, mediami społecznościowymi, czy e-Commerce.

O studiach: Marketing

Kierunek marketing to studia, na których interaktywne i projektowe metody pracy, gry strategiczne oraz prace zespołowe stanowią nieodłączny element zajęć. Studenci zdobywają wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczą się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.

Przykładowe przedmioty

  • Badania marketingowe
  • Zachowania nabywców
  • Nowoczesne technologie w marketingu
  • Marketing międzynarodowy
  • eCommerce
  • Podstawy działalności biznesowej

Po studiach

Perspektywy zawodowe:

  • specjalista ds. marketingu i handlu,
  • specjalista ds. reklamy,
  • specjalista ds. public relations,
  • specjalista ds. sprzedaży,
  • specjalista ds. kluczowych klientów (key account manager),
  • specjalista ds. mediów interaktywnych,
  • menedżer marki (brand manager),
  • doradca klienta,
  • analityk trendów rynkowych,
  • autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter),
  • menedżer produktu,
  • social media manager,
  • e-commerce manager.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Marketing

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek Marketing

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.

Przejdź do strony o studiach ekonomicznych w Polsce, tam znajdziesz dużo ciekawych informacji.