Marketing – Uniwersytet Łódzki
Studia na kierunku marketing to ciekawa propozycja dla wszystkich tych, którzy interesują się badaniami rynku, PR-em, reklamą, mediami społecznościowymi, e-Commerce. Poznaj studia oferowane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Wykształcenie zdobywane na kierunku marketing to doskonała ścieżka do podjęcia pracy na takich stanowiskach jak specjalista ds. marketingu i handlu, ds. reklamy, ds. public relations, ds. sprzedaży, ds. kluczowych klientów (key account manager), ds. mediów interaktywnych, a także jako menedżer marki (brand manager), doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), menedżer produktu, social media manager, e-commerce manager i inne.
Służy temu doskonale zbalansowany program studiów, w którym główne przedmioty nauczania to:
- Badania marketingowe
- Zachowania nabywców
- Nowoczesne technologie w marketingu
- Marketing międzynarodowy
- eCommerce
- Podstawy działalności biznesowej
Strona kierunku: MARKETING , Uniwersytet Łódzki
Więcej informacji o kierunkach, ich opisy, informacje o procesie rekrutacji i zasadach rekrutacji lub opłatach znajdziesz na stronie studia ekonomiczne Łódź. Interesujesz się ekonomią, finansami i chcesz poznać inne możliwości realizowania swoich pasji na studiach w Polsce? Zajrzyj na stronę studia ekonomiczne w Polsce.
Sprawdź także treści poświęcone studiom w Łodzi:
Studia w Łodzi
Kierunki studiów w Łodzi
Rekrutacja na studia w Łodzi
Uczelnie Łódź
Ciekawy artykuł? Podziel się z innymi i udostępnij