Mediaworking

Studia na kierunku Mediaworking łączą takie zagadnienia, jak marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo oraz grafika.

O studiach:

Studenci kierunku Mediaworking uczą się poruszać w świecie, w którym co chwila pojawiają się nowe aplikacje i kanały komunikacji. Kierunek daje wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu oraz budowania relacji z mediami, czy influencerami. Konfrontuje z realnymi wyzwaniami rynkowymi firm działających w branży, prezentując zrealizowane z sukcesami projekty. Uczy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do konkretnych grup odbiorców i nieszablonowo z nich korzystać. Nastawiony jest na perspektywę odbiorcy treści i pokazuje, jak analizować, planować i realizować swoje działania, by osiągnęły zamierzony cel.

Przykładowe moduły do wyboru

  • Optimized e-marketing
  • Aplikacje mobilne
  • Pracownia fotograficzna
  • Komunikacja wizualna marki
  • Podcast – od realizacji do pomysłu
  • Warsztat twórcy I (fotografia mobilna, creative writing, produkcja krótkich materiałów wideo)
  • Warsztat twórcy II (algorytmy mediów społecznościowych, networking, wystąpienia publiczne)
  • Projektowanie kampanii influencerskich
  • Monetyzacja działalności influencera
  • Influencer management

Po studiach

Perspektywy zawodowe – absolwenci mogą pracować:

  • w start-upach, scale-upach, korporacjach, prowadząc własną firmę,
  • w firmach z branży kreatywnej, reklamowej i eventowej,
  • w agencjach marketingowych
  • w wydawnictwach, prasie, radiu i telewizji,
  • w studiach fotograficznych i filmowych,
  • w działach marketingu dowolnej branży.

Uczelnie, na których można studiować kierunek Mediaworking

Informacje o kierunkach

Miasta, w których można studiować kierunek Mediaworking

Mogą Cię zainteresować

Ze względu na proponowaną tematykę studiów na tym kierunku zainteresować Was mogą także inne propozycje podobnych kierunków.

Przejdź do strony o studiach społecznych w Polsce, tam znajdziesz również dużo ciekawych informacji.