Kierunek Public relations i zarządzanie informacją to doskonała propozycja dla kandydatów zainteresowanych mediami, marketingiem i komunikacją społeczną.
O studiach: Public relations i zarządzanie informacją
Studenci kierunku Public relations i zarządzanie informacją zapoznają się z zasadami i specyfiką public relations i zarządzania informacją, a także ich uwarunkowaniami społecznymi, politycznymi, prawnymi, etycznymi i kulturowymi. Zgłębiają teorię i historię komunikacji społecznej. Odkrywają mechanizmy funkcjonowania środowiska informacyjnego człowieka, profesjonalne źródła informacji oraz zasady i sposoby skutecznego poszukiwania i organizowania zasobów informacji. Podczas zajęć warsztatowych uczą się m.in. edycji i montażu materiałów audiowizualnych, fotoedycji, analizy danych, wizualizacji danych, storytellingu, brandingu, technik negocjacji.
Absolwenci tego kierunku będą przygotowani do projektowania i realizowania kampanii public relations, rozwiązywania kryzysów wizerunkowych oraz skutecznego kreowania wizerunkiem, a następnie właściwego nim zarządzania.