Branding miast i regionów – poznaj kierunek studiów!
Studia na kierunku Branding miast i regionów uświadamiają, jak rozbudowane i ważne jest dbanie o wizerunek i komunikację miast i regionów.
Studenci kierunku Branding miast i regionów uczą się m.in. zasad tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, w szczególności funkcjonowania rynku usług specjalistycznych związanych z kreowaniem marek lokalnych lub promocją miast i regionów; wykrywać, inwentaryzować i waloryzować zasoby rozwojowe jednostek terytorialnych oraz oceniać ich użyteczność w procesach kreowania marek.
Studenci będą także przygotowywać się do planowania i realizowania adekwatnych przedsięwzięć i kampanii promocyjnych oraz organizacji niezbędnego wsparcia finansowego i informacyjnego.
Szukaj odpowiedzi na pytania dotyczące kierunku Branding miast i regionów
Czego nauczysz się na studiach?
W których miastach można studiować kierunek Branding miast i regionów?
W ofercie których uczelni w Polsce znajdziesz kierunek Branding miast i regionów?
Jakie są perspektywy zawodowe absolwentów kierunku Branding miast i regionów?
Czytaj więcej
Udostępnij