Branding miast i regionów w Szczecinie
Studia na kierunku branding miast i regionów to oryginalna propozycja Uniwersytetu Szczecińskiego. Na studiach można dowiedzieć się jak ważna jest dbałość o budowanie wizerunku miast oraz jego społeczną komunikację.
W ramach kierunku, który przygotował dla kandydatów Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego istnieje możliwość wyboru ścieżki kształcenia. Oferowane są specjalności:
- kreowania marek lokalnych,
- promocja miast i regionów
Dzięki studiom na kierunku branding miast i regionów nauczysz się:
- podstawowych narzędzi i form interakcji miast i regionów z otoczeniem, w tym nowoczesnych technik informacyjno-komunikacyjnych,
- zasad tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, w szczególności funkcjonowania rynku usług specjalistycznych związanych z kreowaniem marek lokalnych lub promocją miast i regionów,
- wykrywać, inwentaryzować i waloryzować zasoby rozwojowe jednostek terytorialnych oraz oceniać ich użyteczność w procesach kreowania marek,
- zasad przygotowywania opracowań diagnostycznych i projektowych na potrzeby brandingu miast i regionów, planowania i realizowania adekwatnych przedsięwzięć i kampanii promocyjnych oraz organizacji niezbędnego wsparcia finansowego i informacyjnego.
Absolwenci znajdą zatrudnienie w:
- urzędach administracji państwowej i samorządowej, związanych z brandingiem, promocją i kształtowaniem interakcji społecznych,
- jednostkach wykonawczych, realizujących zadania planowania, kształtowania i wdrażania rozwiązań z zakresu promocji i brandingu,
- agencjach reklamowych działających w obszarze interakcji miejskiej i regionalnej,
- firmach komercyjnych współpracujących lub działających w zakresie promocji i brandingu jednostek samorządu terytorialnego,
- organizacjach pozarządowych, instytucjach otoczenia biznesu, zaangażowanych w promocję i branding na poziomie lokalnym i regionalnym,
- instytucjach zajmujących się wykorzystaniem środków unijnych na cele rozwoju terytorialnego, przy aspekcie upowszechniania rezultatów projektów i komunikacji z interesariuszami,
- strukturach Unii Europejskiej w zakresie kształtowania polityki brandingu i promocji miast i regionów.
O kierunku przeczytasz: BRANDING MIAST I REGIONÓW, Uniwersytet Szczeciński
Więcej informacji o kierunkach społecznych, ich opisy, informacje o procesie rekrutacji i zasadach rekrutacji lub opłatach znajdziesz na stronie: studia społeczne Szczecin. Interesujesz się zagadnieniami związanymi z tkanką życia społecznego, bezpieczeństwem, mediami, komunikacją i chcesz poznać inne możliwości realizowania swoich pasji na studiach w Polsce, zobacz – studia społeczne w Polsce.
CZYTAJ RÓWNIEŻ
Kryminologia w Szczecinie
Bezpieczeństwo w biznesie i administracji w Szczecinie
Politologia w Szczecinie
Może wolisz zobaczyć jeszcze inne typy studiów – skorzystaj z informacji rodzaje studiów i wybierz rodzaje studiów w Szczecinie.
Zobacz również inne treści poświęcone studiom w Szczecinie:
Studia w Szczecinie
Kierunki studiów w Szczecinie
Rekrutacja na studia w Szczecinie
Uczelnie Szczecin
Udostępnij