Kierunki studiów SzczecinStudia społeczneStudia Szczecin

Branding miast i regionów w Szczecinie

Studia na kierunku branding miast i regionów to oryginalna propozycja Uniwersytetu Szczecińskiego. Na studiach można dowiedzieć się jak ważna jest dbałość o budowanie wizerunku miast oraz jego społeczną komunikację.

W ramach kierunku branding miast i regionów, który przygotował dla kandydatów Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego istnieje możliwość wyboru ścieżki kształcenia. Oferowane są specjalności:

  • kreowania marek lokalnych,
  • promocja miast i regionów

Dzięki studiom na kierunku branding miast i regionów nauczysz się:

  • podstawowych narzędzi i form interakcji miast i regionów z otoczeniem, w tym nowoczesnych technik informacyjno-komunikacyjnych,
  • zasad tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, w szczególności funkcjonowania rynku usług specjalistycznych związanych z kreowaniem marek lokalnych lub promocją miast i regionów,
  • wykrywać, inwentaryzować i waloryzować zasoby rozwojowe jednostek terytorialnych oraz oceniać ich użyteczność w procesach kreowania marek,
  • zasad przygotowywania opracowań diagnostycznych i projektowych na potrzeby brandingu miast i regionów, planowania i realizowania adekwatnych przedsięwzięć i kampanii promocyjnych oraz organizacji niezbędnego wsparcia finansowego i informacyjnego.

Absolwenci znajdą zatrudnienie w:

  • urzędach administracji państwowej i samorządowej, związanych z brandingiem, promocją i kształtowaniem interakcji społecznych,
  • jednostkach wykonawczych, realizujących zadania planowania, kształtowania i wdrażania rozwiązań z zakresu promocji i brandingu,
  • agencjach reklamowych działających w obszarze interakcji miejskiej i regionalnej,
  • firmach komercyjnych współpracujących lub działających w zakresie promocji i brandingu jednostek samorządu terytorialnego,
  • organizacjach pozarządowych, instytucjach otoczenia biznesu, zaangażowanych w promocję i branding na poziomie lokalnym i regionalnym,
  • instytucjach zajmujących się wykorzystaniem środków unijnych na cele rozwoju terytorialnego, przy aspekcie upowszechniania rezultatów projektów i komunikacji z interesariuszami,
  • strukturach Unii Europejskiej w zakresie kształtowania polityki brandingu i promocji miast i regionów.

O kierunku przeczytasz: BRANDING MIAST I REGIONÓW, Uniwersytet Szczeciński

Więcej informacji o kierunkach społecznych, ich opisy, informacje o procesie rekrutacji i zasadach rekrutacji lub opłatach znajdziesz na stronie: studia społeczne Szczecin. Interesujesz się zagadnieniami związanymi z tkanką życia społecznego, bezpieczeństwem, mediami, komunikacją i chcesz poznać inne możliwości realizowania swoich pasji na studiach w Polsce, zobacz – studia społeczne w Polsce.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Może wolisz zobaczyć jeszcze inne typy studiów – skorzystaj z informacji rodzaje studiów i wybierz rodzaje studiów w Szczecinie.

Zobacz również inne treści poświęcone studiom w Szczecinie:

Studia w Szczecinie

Kierunki studiów w Szczecinie

Rekrutacja na studia w Szczecinie

Uczelnie Szczecin

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zbliżające się wydarzenia